2017. augusztus 13., vasárnap

25 tény rólam-Stardoll

Sziasztok!

Ebben a posztban 25 tényt fogok elárulni magamról/a dollomról. Ha tetszett a bejegyzés, klikk a tetszik gombra! xx, Poppy

1. 2012-ben kezdtem játszani
2. Ez a harmadik dollom
3. A nevem magyarul mákot jelent
4. Azért ez a dollom neve, mert anyukám kiskoromban Poppynak becézett
5. Van olyan személy, akit a játékban ismertem meg, de élőben is jóban vagyunk
6. Szeretem váltogatni az öltözködési stílusokat
7. Legszívesebben a Bazárban nézelődöm
8. Kedvenc butikom a Nelly
9. 24-szer voltam National Covergirl
10. Imádok külföldi emberekkel ismerkedni, beszélgetni és gyakorolni a nyelvet
11. Sokáig próbálkoztam, de egyszerűen a haj tervezéshez nincs tehetségem
12. A divat jobban leköt, mint a szépségápolás vagy a lakberendezés
13. Van egy ikertestvérem, a dollja neve hellokata
14. Sokáig képes voltam éjjel-nappal kampányolni, hogy Covergirl lehessek, de sohasem sikerült
15. Van egy Stardollos bakancs listám, mielőtt otthagyom a játékot
16. Kedvenc színem a pasztell rózsaszín, ennek ellenére csak Stardollon viselek ilyen színű holmikat
17. Addig nem hagyom abba a játékot, míg el nem érem a 100. szintet
18. A butikokban és a Bazárban mindig a különleges, feltűnőbb cuccokat keresem
19. Ennek ellenére a dollom sokszor tömeg (jajj de utálom ezt a szót) külső szempontjából
20. Szeretek random chat szobákba bemenni és új embereket megismerni
21. Imádok fotózni Stardollon és a való életben egyaránt
22. Ha macskás holmiról van szó, az ár nem számít! :D
23. Szeretek kritizálni, de csak építő jellegűen
24. A játék miatt kezdett el érdekelni a lakberendezés
25. Szeretem, ha kedves, értelmes emberek vesznek körül, így mindig tanulok valami újat tőlük

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése