2017. augusztus 13., vasárnap

Nyári outfitek

Sziasztok!



A mai posztban öt nyári outfitet hoztam nektek. Ha megfogott a bejegyzés és tetszik valamelyik ruha összeállítás, nyomjatok a tetszik gombra! :)

Outfit1
A farmerszoknyák idén nyáron is hódítanak, egy kis ezüstös/metálos színnel feldobva még menőbbé tehetjük szettünket! :)

Felső: Fashion Week Tank-Velvet Orchid 12 SD
Szoknya: 80s Denim Skirt-Original Future 14 SD
Cipő: Chunky 90s Platforms-Original Future 11 SD
Táska: Festival Purse-Callie's Picks 18 SD
Napszemüveg: Box Sunglasses-Nelly 5 SD

Összesen: 60 SD

Outfit2
A második outfitben a rózsaszínt részesítettem előnyben. Az úszódressz csillogását egyszerűen imádom! A felirat is irtó cuki. A cipő pedig jól passzol a szett többi eleméhez.

Úszódressz: Be a Mermaid Swimsuit-Riviera 14 SD
Sort: Hot Pink Bloomers-Pretty n' Love 216 SC
Cipő: 9to5 Scientist Sneakers-9to5 12 SD

Összesen: 26 SD
                 216 SC

Outfit3
A hidegebb napokon egy maxi szoknya megállja a helyét, vagy esetleg ha az ember nem szívesen mutogatja a lábait. Ráadásul idén ezek a szoknyák trendinek is számítanak. Egy fehér, galléros felsőt használtam és cipőként pedig egy fehér tornacipőt, hogy sikkesebbé tegyem a szettet.

Szoknya: Fluffy Mint Skirt-Subcouture 20 SD
Felső: White Collared Crop Top-Bonjour Bizou 67 SC
Cipő: Low Rise Sneakers-Nelly 11 SD

Összesen: 31 SD
                 67 SC

Outfit4
Egyszerűen szerelmes vagyok ebbe a topba! Imádom, hogy váll kilógós, ráadásul a piros a kedvenc színem. Idén nyáron ezek a fazonú felsők is divatosnak számítanak. Egy magas derekú sortot és egy fekete szandált választottam hozzá.

Felső: Flirty Offshoulder Top-Nelly 7 SD
Sort: High Waist 70s Short-It Girls 7 SD
Szandál: Spiked Gladiator Sandals-Frankie Morello 7 SD

Összesen: 21 SD

Outfit5
Az utolsó összeállítás kicsit fesztivál stílusú. A szaggatott sort és a choker hozza meg a hangulatát, a creepers pedig nagyon illik az úszódresszhez. Nekem ez a kedvenc outfitem. És nektek? :)

Úszódressz: Black Palmtree Swimsuit-Trails 0 SD
Sort: Belted Denim Shorts-Trails 13 SD
Cipő: 9to5 DJ Platforms-9to5 12 SD
Choker: Thin Black Bow Choker-Nelly 15 SD

Összesen: 40 SD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése